Реєстрація компанії в Швейцарії за 800 Євро

Скористайтесь безкоштовною юридичною консультацією

Юридична фірма UBG, самостійно проводить реєстрацію фірм у Швейцарії (без посередників) і має представника у місті ЦУГ.

Особи, які не є резидентами Швейцарії (або країн ЄС) можуть заснувати наступні компанії:

  • Товариство з обмеженою відповідальністю (Gesellschaft mit beschränkter Haftung - GmbH / ГмбХ).
  • Акціонерне товариство (Aktiengesellschaft - AG / АГ).
Наші досягнення: 

28 зареєстрованих фірм

25 компаній на обслуговуванні

Вартість послуг

  • Реєстрація компанії GmbH в Zug (включаючи всі платежі) - 800 Євро

  • Юридична адреса (за рік) Aegeristrasse 5, 6300 Zug - 900 Єро

  • Номінальний підписант (резидент Швейцарії) - 2 500 Євро за рік 

  • Бухгалтерське обслуговування від CHF 250

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ

  • Статутний капітал (може бути в іноземній валюті): AG: мінімум 100.000 CHF, 50.000 CHF виплачені; GmbH: мінімум 20.000 CHF, 20.000 CHF виплачені
  • Засновник (Verwaltungsrat в AG, Geschäftsführer в GmbH) може бути громадянином будь-якої країни.
  • Компанія у Швейцарії повинна мати одного з підписантів - резидента країни (немає необхідності, щоб він був членом правління)

Необхідні документи та ІНФОРМАЦІЯ

  • Засновник: ім'я, прізвище, дата народження, національність, копія паспорта, адреса
  • Засновник як фізична особа: ім'я, прізвище, дата народження, національність, копія паспорта, адреса
  • Засновник як юридична особа: документ з комерційного регістра і статут підприємства (обидва документи повинні бути легалізовані з апостилем), постанова керівництва про створення дочірньої компанії

ВІДКРИТТЯ РАХУНКУ В ОДНОМУ З БАНКІВ

  • Credit Suisse
  • Banque Cramer & Cie
  • AP Anlage und Privatbank AG

ПОПЕРЕДНЯ ПЕРЕВІРКА КЛІЄНТА (дью-ділідженс)

  • Згідно із законом необхідно проводити попередню перевірку клієнта. Тому як тільки Ви приймете наші пропозиції, ми попросимо Вас надати нам інформацію в письмовому вигляді про директорів і бенефіциарних власників: особиста інформація, доказ адреси і фінансове становище. На цьому етапі перевіряються документи і особистість в інтернеті.
  • Щороку ці файли повинні оновлюватися. Будь ласка, заздалегідь повідомте, якщо керівництво або акціонери Вашої компанії помінялися.

ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ

  • Ви відправляєте нам документи і дані (бажане ім'я компанії, види діяльності, копії паспортів та адреси прописки всіх директорів). Адреса Вашої компанії в Цузі і швейцарський номінальний директор надаються нами.
  • Перевірка даних і відправка рахунку з договором. Оплата рахунку.
  • Ми створюємо статут, відкриваємо рахунок в швейцарському банку.
  • Ви зараховуєте статутний капітал на банківський рахунок.
  • Зустріч з нотаріусом, створення компанії і реєстрація в Комерційному реєстрі в місті Цуг. Або все проводиться без вашої присутності за дорученням.
  • Через 5 днів Ваша компанія зареєстрована в Комерційному реєстрі.
  • Установчий капітал переводиться зі спеціального рахунку на корпоративний рахунок.
  • Ми відправляємо вам всі документи (завірені документи компанії: установчий договір, статут, витяг з торгового реєстру, свідоцтво про пайову участь або акціонерний сертифікат).

ОПОДАТКУВАННЯ

Федеративний устрій Швейцарії позначився на її системі оподаткування. Податки тут стягують на різних рівнях.

Лідирують в кантональном рейтингу Цуг з Люцерном. У Цузі стягується федеральний податок в 8,5% і кантональний 8,4% (всього 16,9%), а в Люцерні, відповідно, - 5,5% і 14% (всього 19,6%). Крім того, холдингові і керуючі компанії в кантонах працюють в рамках спеціальних податкових режимів. Так, бізнес, який провадить комерційну діяльність поза межами Швейцарії, сплачує повністю тільки федеральний корпоративний податок, а ставки кантонального і муніципального для нього мінімізовані або нульові.

Зазвичай всі витрати, понесені швейцарською компанією в ході ведення бізнесу, утримуються з оподатковуваного прибутку. Сюди можна віднести, транспортні витрати, витрати на маркетинг, рекламу, консультаційні послуги, вивчення ринку, представницькі витрати і т.п. Сам податок на прибуток, так само як заробітна плата і відрахування в пенсійний фонд, теж списується на витрати.

Ставка ПДВ

Оподатковується реалізація товарів і надання послуг на території Швейцарії, а також імпорт товарів і послуг. Платниками ПДВ є компанія або підприємець, що мають статус резидента, якщо їх оборот перевищує 75 тис. Швейцарських франків на рік. Швейцарська група компаній може об'єднуватися в єдиного консолідованого платника ПДВ, і здавати консолідовані декларації по групі.

Стандартна податкова ставка - 7,6 відсотка. Для ряду видів діяльності застосовуються знижені ставки в розмірі 2,4 і 3,6 відсотка. Деякі операції звільнені від ПДВ. Наприклад: медичні послуги, освіта, культурна діяльність, операції з акціями та іншими цінними паперами, реалізація і оренда нерухомого майна.

Нульова ставка ПДВ застосовується при експорті товарів і послуг зі Швейцарії.

Податкові відрахування по ПДВ надаються на умовах, стандартних для європейських країн: товар або послуга повинні бути реально отримані, документально оформлені і використані для оподатковуваної діяльності.

Договори про уникнення подвійного оподаткування

Швейцарією укладено 75 угод про уникнення подвійного оподаткування. Серед партнерів цієї країни можна виділити Британські Віргінські Острови, Ліхтенштейн, Люксембург, Нідерланди, Беліз, Великобританію, Німеччину, Італію, а також колишні радянські країни: Росію, Україну, Білорусь, Естонію, Латвію, Литву, Казахстан, Киргизстан, Узбекистан. З діючими угодами, які доступні на французькій і німецькій мовах, можна ознайомитися на сайті податкової адміністрації Швейцарії www.estv.admin.ch

Переваги

Лояльні ціни на юридичні послуги

Фіксована вартість

Відсутність додаткових платежів

Своєчасне надання послуг

Виконання судових рішень

Задати питання